Известие

Collapse
No announcement yet.

Сменям, сменям, а проблема си остава ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
    А някой беше написал това винтче да не се пипа
    Да, по принцип когато всичко е на ред не се пипа. Аз съм го врътнал с 10 градуса. Не повече. Просто когато е нужно тогава се бутва. Не от там да си регулирате празния ход. Писах, че не се бута щото някой беше давал съвети от там да си регулираме оборотите!
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Да, по принцип когато всичко е на ред не се пипа. Аз съм го врътнал с 10 градуса. Не повече. Просто когато е нужно тогава се бутва. Не от там да си регулирате празния ход. Писах, че не се бута щото някой беше давал съвети от там да си регулираме оборотите!
      Абе пробвал ли си чист дросел да го напълниш с вода от единия край и да видиш колко капе от другия?????
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        Абе пробвал ли си чист дросел да го напълниш с вода от единия край и да видиш колко капе от другия?????
        Ми не капе Преди капеше. След като го настроих сипах, не вода, а изпъсках от спрея за чистене вътре. Не капна и капка от другата страна. Ама то и да капе той никога не седи плътно затворен. ТПС-а го дърви винаги леко отворен. Дори когато изгасиш колата той пак не затваря плътно до край. И като дадеш на контакт той пак се отваря преди паленето.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • Тъй тъй.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Абе пробвал ли си чист дросел да го напълниш с вода от единия край и да видиш колко капе от другия?????
            С вода е грубо. А и нея може да не я пропуска, но бензина да го. Той е по-лелтлив (май така беше думата)

            Comment


            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Да, по принцип когато всичко е на ред не се пипа. Аз съм го врътнал с 10 градуса. Не повече. Просто когато е нужно тогава се бутва. Не от там да си регулирате празния ход. Писах, че не се бута щото някой беше давал съвети от там да си регулираме оборотите!
              Регулирането на оборотите - не, но клатенето на обороти на празен ход евентуално може да е от там. Не си ме разбрал, ама ме овика

              Comment


              • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                С вода е грубо. А и нея може да не я пропуска, но бензина да го. Той е по-лелтлив (май така беше думата)
                Е каква работа има бензина в дросела? Пишете за да си чешете пръстите.


                Да ви дам идея: Клатенето на оборотите означава че не може да се стабилизира работата на двигателя. Кои са нещата свързани с това?- Ток и горивна смес. Кой определя горивната смес?- Подаване на гориво и на въздух и смесването им. Кое командва искрата? Каква е връзката.
                Къде видяхте връзка с оборотомера?- "Клатенето " на оборотите се чува и с просто ухо или може би вие го разбирате само от оборотомера.
                Last edited by fiore; d.m.y г., 11:33.
                Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                sprint tropheo
                155/1.8
                156/2.0 Selespeed

                Comment


                • Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                  Е каква работа има бензина в дросела? Пишете за да си чешете пръстите.


                  Да ви дам идея: Клатенето на оборотите означава че не може да се стабилизира работата на двигателя. Кои са нещата свързани с това?- Ток и горивна смес. Кой определя горивната смес?- Подаване на гориво и на въздух и смесването им. Кое командва искрата? Каква е връзката.
                  Къде видяхте връзка с оборотомера?- "Клатенето " на оборотите се чува и с просто ухо или може би вие го разбирате само от оборотомера.
                  Абе с бензин се пробва дали затваря плътно, както и клапаните
                  Ами я ти ми кажи каква е връзката с дебитомера, а? Какво задава той и т.н. Пишем наизуст вече
                  Last edited by Stranger65; d.m.y г., 14:30. Основание: допълнение

                  Comment


                  • Четох (признавам си не цялата тема) и рекох да споделя малко лични впечатления от колите които съм карал и проблемите които съм срещал с тихите обороти.
                    При VW дизел, с времето настъпва проблем, който се изразява с дъвчене на двигателят единствено при движение по инерция. http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=57856
                    Оказа се , че проблема се решава чрез корегиране на впръсканото количество гориво или корекция на МАП таблицата за празен ход (количеството гориво се променя при над 5км/ч по МАП таблица).
                    Другата променлива в МАП таблицата която е функция на скоростта е датчика за налягане на хидравликата. Когато колата е с над 5 км/ч се потдържа минимално налягане в хидравличната система. Ако то падне, оборотите се вдигат. Това най-често се забелязва при FORD. Там като се поизноси малко хид. помпа, карате по инерция и оборотите са над 1000 и 2 секунди след като спрете на място се нормализирват на 800.
                    С две думи , може би при всяка кола сместа и стойността на тихите обороти е функция от няколко променливи , една от които задължително е скоростта на движение. Предполагам това е направено за екология, когато колата е на място, но когато автомобила е в движение се подсигуря против изгасване. Въпроса е , че както FIORE каза, просто невъзможността да постигне зададеният режим в МАП таблицата довежда до разклащането.
                    Не виждам друг начин за решаване на проблема , освен някой, който наистина разбира от "чип" тунинг да прегледа всички входни променливи които влиаят ( и как влиаят) на тихите обороти. От там нататък вече проблема ще се реши лесно. Иначе всичко е налучкване !

                    ПП: Видях, че поста отгоре е на колега от Плевен. Ела ми за опитно зайче да почоплим малко , че такива трудно решими предизвикателства силно ме блазнят
                    ПП2: За съжаление и 3-те алфи до които съм се докосвал 147-ци с проблемите в selespeeda нямаха проблем с оборотите.
                    Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:21.

                    Comment


                    • На скоро си взех колата от ремонт и имаше проблеми с оборотите като студена, трудно палеше и т.н. Отворих куплунга където са вързани джунджуриите към централата, този от към калника. Един от пиновете на куплунга беше сгънат, но за късмет не беше счупен. Изправих го, поставих куплунга и проблемите изчезнаха. Та проверете си куплунзите, но внимавайте като ги поставяте обратно - никакво напъване!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                        Абе с бензин се пробва дали затваря плътно, както и клапаните
                        Ами я ти ми кажи каква е връзката с дебитомера, а? Какво задава той и т.н. Пишем наизуст вече
                        Обясни си сам за дебитомера! Аз не съм писал никъде тази дума, макар да има връзка.
                        А това че пишеш наизуст само за да има мнение е ясно на всички.
                        Last edited by fiore; d.m.y г., 19:43.
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • Колеги от известно време не следя темата, тя между другото е пълна с "легенди за страстта", но да ви подсетя за едно елементарно решение на клатене на обороти. Значи моята машина е на газ и напоследък взе да ми прави мизерии по светофарите 2 пъти даже угасна. Понеже на мен въздушния филтър отдавна ми е трън в окото - сменям го на всяка смяна на масло и всеки път е в ужасно състояние, този път го извадих на 5000км. Приличаше на торбичка за прахосмукачка. Издухах го с компресора - падна една шепа прахоляк. От 2 дни насам колата заспа Извод - възд. филтър както и филтъра на купето в Бг изкарват смешни километри и след това само създават проблеми!
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • проблем с обороти

                            колега,провери си свещите и датчик за темп. на водата-антифриз.успех
                            Алфа Ромео 159

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от alfa156jtd Покажи съобщение
                              колега,провери си свещите и датчик за темп. на водата-антифриз.успех
                              Колега,ти прочете ли цялата тема?.
                              Алфа 145 2000г.1.6тс 120кс с чипче
                              Кавазаки 1000к 130кс малко повече върви от алфичката

                              Comment


                              • моята пак сутрин ако не е оставя да загрее парвите 10 мин. при подаване на газ глахне и е готова да угасне, оставчли я нямам проблеми

                                Comment

                                Working...
                                X